18 sierpnia 2020

This type of love don't always come and go

Hej,
Wtorek.

Wstawanie o piątej rano nigdy nie będzie dla mnie jakąś dużą przyjemnością. Ale fajnie było, przynajmniej gdzieś się przejechałam, pooglądałam dużo roślin, farb, bram, łazienek i lamp. Ale to w sumie naprawdę mnie zajmuje i mogłabym wiecznie chodzić po wszystkich OBI, Leroy Merlin, Castoramie.

Trochę myślałam nad zawieszeniem tego bloga, nie wiem czy chcę tak na pewno nadal tutaj pisać. Chyba w najbliższym czasie będę musiała to sobie przemyśleć.

Dużo czasu dziś spędziłam na podwórku, nawet pomimo tego że popołudniem padało, a wieczorem było dosyć chłodnawo. Teraz już wyszłam z wanny, jeszcze chwilę posiedzę i idę spać.
grafika peach, aesthetic, and pink

2 komentarze:

  1. Zawieszenie bloga to trudna decyzja, trzeba ją dobrze przemyśleć. Najważniejsze jest to, żebyś czuła się dobrze i robiła rzeczy, które sprawiają Ci przyjemność :)
    karolsiapsychology.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dokładnie, dlatego właśnie poważnie się nad tym zastanawiam, ostatecznie może dobrą opcją by było pisanie tylko od czasu do czasu. Jeszcze nie wiem. Pozdrawiam ;)

      Usuń

Za każdy komentarz szczerze dziękuję, przyjmuję tylko uzasadnioną krytykę. Jednakże każda opinia ma dla mnie znaczenie.
♥♥♥
Jeśli już komentujesz, bo zależy ci tylko na wejściach i komentarzach to przeczytaj chociaż połowę postu, a dopiero potem skomentuj.