21 sierpnia 2020

Sometimes, I feel you like bein' alone

Hej,
Piątek.

Dzisiejszy dzień był gorący i pracowity. Skupiony na sprzątaniu. Przed południem chwytałam się odkurzania, w międzyczasie przypilnowałam obiadu, a trochę później umyłam wszystkie podłogi. Na jutro została mi tylko łazienka i mam wolne.

Obecnie już się umyłam, ubrałam i praktycznie jestem gotowa do wyjścia. Z przyjaciółkami jedziemy nad zalew, typowo, ale za to zawsze jest tam fajnie. W sumie to najważniejsze jest towarzystwo, a to jest doborowe.

grafika architecture, building, and palace

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Za każdy komentarz szczerze dziękuję, przyjmuję tylko uzasadnioną krytykę. Jednakże każda opinia ma dla mnie znaczenie.
♥♥♥
Jeśli już komentujesz, bo zależy ci tylko na wejściach i komentarzach to przeczytaj chociaż połowę postu, a dopiero potem skomentuj.