20 sierpnia 2020

Then I tell you how you make me whole

Hej,
Czwartek.

Dzisiejszy dzień był bardzo ciepły, w porównaniu z wczorajszym deszczem, to było wręcz upalnie. Ale to nie powstrzymało mnie i moich przyjaciółek, żeby pojechać na rowerach nad zalew. W sumie to tylko jakieś piętnaście kilometrów w jedną stronę, ale jak na raz to dosyć dużo. Najważniejsze, że było fajnie i że przynajmniej pomoczyłyśmy stopy w wodzie.

Obecnie już jestem w domu, dopiero co wyszłam z wanny i za jakiś czas pójdę spać, chyba że jeszcze zobaczę jakiś odcinek serialu, ale to wszystko się zobaczy. W sumie to jestem trochę zmęczona, ale obawiam się, że jak się położę, to nie zasnę.
grafika flowers, bath, and pink

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Za każdy komentarz szczerze dziękuję, przyjmuję tylko uzasadnioną krytykę. Jednakże każda opinia ma dla mnie znaczenie.
♥♥♥
Jeśli już komentujesz, bo zależy ci tylko na wejściach i komentarzach to przeczytaj chociaż połowę postu, a dopiero potem skomentuj.