4 sierpnia 2020

I pray to God that he make me a better man

Hej,
Wtorek.

Deszczowy dzień.
I to bardzo.

W sumie to za dużo dziś nie zrobiłam, tylko wyrzuciłam róże które dostałam tydzień temu. Poza tym to cały dzień spędziłam w domu, ale nawet pies czy kot nie chcieli wychodzić za drzwi.

Wieczorem zrobiłam trening, w ostatnich dniach właśnie było różnie pod względem mojego ćwiczenia, ale jednak to daje mi dużo siły. Zupełnie inaczej się czuję ze sobą. I może to tylko jakieś pół godziny, ale jednak potrafi poprawić mój humor i samopoczucie z samą sobą. Tak szczerze to chciałabym codziennie, a przynajmniej jakieś cztery razy w tygodniu robić te treningi, tym bardziej że zazwyczaj robię je z youtube, a tam jest masę dobrych zestawów ćwiczeń i poszczególnych trenerów, chociaż jak dla mnie to Pamela Reif jest najlepsza.
grafika fruit, food, and orange

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Za każdy komentarz szczerze dziękuję, przyjmuję tylko uzasadnioną krytykę. Jednakże każda opinia ma dla mnie znaczenie.
♥♥♥
Jeśli już komentujesz, bo zależy ci tylko na wejściach i komentarzach to przeczytaj chociaż połowę postu, a dopiero potem skomentuj.