19 sierpnia 2020

We take drugs, then you hold me close

Hej,
Środa.

Dzisiejszy dzień był praktycznie cały deszczowy. Popołudniem już było trochę lepiej, co nie zmienia faktu że nadal było mokro. Ale przynajmniej nie muszę podlewać na działce, zostaje mi tylko szklarnia, a to akurat mała sprawa. A tak dzień minął dosyć spokojnie i dobrze, chociaż dużo się dzieje.

Obecnie już się umyłam, a przedtem jeszcze zobaczyłam odcinek serialu i popisałam z kolegą. Teraz już tylko pozostaje mi iść spać.
grafika flowers and coffee

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Za każdy komentarz szczerze dziękuję, przyjmuję tylko uzasadnioną krytykę. Jednakże każda opinia ma dla mnie znaczenie.
♥♥♥
Jeśli już komentujesz, bo zależy ci tylko na wejściach i komentarzach to przeczytaj chociaż połowę postu, a dopiero potem skomentuj.