14 sierpnia 2020

I think that there's better than me

Hej,
Piątek.

Dzisiejszy dzień przede wszystkim był skupiony na sprzątaniu. Z rana jeszcze na szybko byłam w piekarni, a potem chwytałam się odkurzania, w międzyczasie zrobiłam szybki obiad, a trochę później umyłam wszystkie podłogi.

A wieczorem już tylko zrobiłam krótki trening na brzuch, podlałam rośliny na działce i ostatecznie zrobiłam tiramisu na jutrzejszy dzień i na niedzielę. Mam nadzieję, że uda się tak jak zawsze i nie będzie się rozpływać nawet pomimo upałów, chociaż ma być chłodniej.

Obecnie już się umyłam, przedtem jeszcze zrobiłam sobie prywatną imprezę. Teraz poczekam aż wyschną mi włosy i coś jeszcze porobię i w końcu pójdę spać. Długi był ten dzień.
grafika arabic, beautiful, and book

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Za każdy komentarz szczerze dziękuję, przyjmuję tylko uzasadnioną krytykę. Jednakże każda opinia ma dla mnie znaczenie.
♥♥♥
Jeśli już komentujesz, bo zależy ci tylko na wejściach i komentarzach to przeczytaj chociaż połowę postu, a dopiero potem skomentuj.