10 sierpnia 2020

It seems like I perfected it

Hej,
Poniedziałek.

Dzisiejszy dzień to kolejny gorący, letni dzień. Za dużo nie robiłam, tylko szybki chłodniejszy obiad. Później jeszcze trochę posiedziałam na działce, wszystko podlałam, pooglądałam, nawet tykwy pozaplatałam inaczej, żeby nie wchodziły w słoneczniki.

Mówiłam o tym, że będę musiała zobaczyć drugą część Mamma Mia czyli w pełnym rozwinięciu Mamma Mia: Here We Go Again! no i zobaczyłam. Szczerze mówiąc ten film podobał mi się bardziej niż pierwszy. Świetnie było zobaczyć młodego Billa, Sama i Harry'ego, te wstawki z młodości Donny kompletnie mnie urzekły. Bardzo chętnie zobaczę go jeszcze kiedyś ponownie.

A teraz już pomału zbieram się do wyjścia, bo moja przyjaciółka ma dziś urodziny. Po drodze kupię jakąś cytrynówkę, bo to jej ulubiony alkohol i jestem. Skrycie liczę na to, że ktoś może mnie odwiezie, a jak nie to po prostu będę miała nocny spacer. No to wychodzę.
Mamma Mia! Here We Go Again (2018) - Filmweb

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Za każdy komentarz szczerze dziękuję, przyjmuję tylko uzasadnioną krytykę. Jednakże każda opinia ma dla mnie znaczenie.
♥♥♥
Jeśli już komentujesz, bo zależy ci tylko na wejściach i komentarzach to przeczytaj chociaż połowę postu, a dopiero potem skomentuj.