7 sierpnia 2020

I'm thankin' God that he made you part of the plan

Hej,
Piątek.

Gorący dzień.
Dzisiaj w sumie za dużo nie robiłam, sprzątanie celowo zostawiam sobie na jutro i tak też miałam więcej czasu na prosty obiad.

A za chwilę wychodzę z koleżankami nad zalew, to już nasze typowe miejsce. Tydzień temu panowały tam pustki, ale dziś wydaje mi się, że będzie inaczej. Ważne, że się spotkamy, pogadamy i spędzimy dobrze ten czas. Dziś ja będę kierowcą, ale kompletnie mi to nie przeszkadza, a nawet to lubię, jutro spokojnie się obudzę bez żadnych konsekwencji i będę mogła mieć moją roboczą sobotę. O której wrócę do końca nie wiem, ale znając nas za szybko to nie będzie.
grafika bedroom, decor, and home

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Za każdy komentarz szczerze dziękuję, przyjmuję tylko uzasadnioną krytykę. Jednakże każda opinia ma dla mnie znaczenie.
♥♥♥
Jeśli już komentujesz, bo zależy ci tylko na wejściach i komentarzach to przeczytaj chociaż połowę postu, a dopiero potem skomentuj.