31 lipca 2015

Goodbye July!

Hej,
Kolejny piątek dobiega końca.
W sumie dzień podobny do innych, a ostatnie bywają bardzo fajne. Przez cały tydzień gdzieś wychodziłam i w zasadzie tak zapowiadają się następne tygodnie. Cały miesiąc wakacji minął. Kim cudem lipiec przeleciał niczym trzy dni to akurat nie wiem. Tak czy tak korzystam z tego wolnego do granic możliwości. Na prawdę są to moje najlepsze wakacje.
Dzień był dosyć spokojny. Poszłam spać blisko drugiej, a wstałam trochę po ósmej, z myślą, że jest około dziesiątej. Ogarnęłam tumblra, trochę pomogłam i tak jakoś zleciał czas do popołudnia. Potem wyszłam z psem się przejść, a potem na dwór na rowery. Ogólnie trochę spontanicznie, ale co z tego, ważne, że nie spotykamy policji za często na drogach. Oni chyba mają poważniejsze sprawy niż ściganie osób na rowerach, przynajmniej tak myślę. Byłyśmy we trzy, nie pozwoliłyśmy nikomu innemu się dołączyć i ogółem było fajnie. Najlepsze i tak było zaskoczenie jakie zobaczyłyśmy w oczach tej trzeciej. Lubię się nie zapowiadać. Jeśli przyjdę komuś pod dom mniejsze jest prawdopodobieństwo, że mnie wyrzuci bądź powie jakąś wymówkę. Tylko sprawdzone sposoby.
Oglądam Harrego Potter, przed chwilą wzięłam prysznic, łóżko mam rozłożone i już nic więcej nie muszę robić. Dziś jeszcze w ogóle nie czytałam, ale to się nadrobi. Stanowczo wolę ebooki, ale tym razem chcę skończyć tę papierową wersję.
Piątek, piątek, piątek, zresztą wygląda podobnie do innych dni, jakiejś większej różnicy nie ma. Jeżeli teraz miałabym wybrać mój ulubiony dzień tygodnia to prawdopodobnie wybrałabym cały tydzień, no może jedynie bez kilku godzin. Wakacje i ogólnie wolne to najlepszy czas.
Zaczęłam oglądać American Pie, pierwszą część. I już teraz wiem skąd te filmy mają taką nazwę. Zobaczę wszystkie po kolei. Aż dziwi mnie to, ile nagród one otrzymały, ale zresztą są śmieszne i chyba to przeważyło. Chcę też zacząć nowy serial, Plotkara, ale jak na razie brakuje mi dla niego czasu.
Lipiec jak najbardziej jest moim ulubionym miesiącem.

3 komentarze:

  1. Ale sierpień dla mnie będzie najleprzy

    http://angelikao-blog.blogspot.co.uk/

    OdpowiedzUsuń
  2. Polecam Plotkarę, naprawdę świetny serial! :)
    Sierpień minie jeszcze szybciej niż lipiec... :(

    http://bmandbk.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

Za każdy komentarz szczerze dziękuję, przyjmuję tylko uzasadnioną krytykę. Jednakże każda opinia ma dla mnie znaczenie.
♥♥♥
Jeśli już komentujesz, bo zależy ci tylko na wejściach i komentarzach to przeczytaj chociaż połowę postu, a dopiero potem skomentuj.