29 grudnia 2015

Everyone's gathering around the fire

Hej,
Kolejny dzień prawie minął.
Dzisiaj przynajmniej coś zrobiłam, umyłam szkło, w tym szklanki i inne tego typu rzeczy, byłam również w kilku sklepach, głównie po doładowanie na ekartę na autobus i pomadkę ochronną bebe, w sumie to już długo polowałam na nową. Za każdym razem spotykam się z tym samym problemem wyboru, a tym razem padło na zupełną nowość jak dla mnie. Nigdy jeszcze takiej nie miałam więc nie wiem czego się spodziewać, a jak na razie i tak jej jeszcze nie otworzę.
Poza tym zobaczyłam odcinek serialu i trochę odpoczęłam, napisałam coś do mojego zeszytu i po wklejałam nowości. Za szybko mija ten czas, chciałabym jeszcze skończyć książkę w przeciągu tej przerwy świątecznej i mam nadzieję, że mi się uda. Serio pytam się siebie, co ja robię przez te wszystkie godziny w ciągu dnia, no dzisiaj akurat oglądałam też jakieś durne filmiki na youtube, wczoraj byłam u koleżanki, potem jeszcze ten dwór. No nie mam co się dziwić.
Jutro dodatkowo jeszcze czas zabierze mi kolęda, nie lubię księży, pamiętam jak się dowiedziałam, że odbędzie się ona w środę i że to środkowy dzień tygodnia no to mnie nie będzie, a tu jednak taki błąd, przecież mam wolne.
Już się kończy ten 2015 rok, w sumie to trzymałam się moich postanowień, chociaż ostatnio miałam mniej czasu. Na ten 2016 myślę podobnie, przede wszystkim dużo pić, ćwiczyć, spotykać się z przyjaciółmi, być zgodną ze samą sobą, mieć dobre oceny, doskonalić swój angielski, być szczęśliwą, mało się martwić, być lepiej zorganizowaną osobą, cieszyć się z życia, darować sobie niektóre osoby, zapomnieć, walczyć.
Za chwile pójdę się szybko umyć, potem serial, książka, przejrzę tumblra i w sumie pewnie będzie już godzina około północy, toteż mogłabym już wtedy iść spać. Zobaczy się.

 
szkoda, że w ogóle nie ma śniegu

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Za każdy komentarz szczerze dziękuję, przyjmuję tylko uzasadnioną krytykę. Jednakże każda opinia ma dla mnie znaczenie.
♥♥♥
Jeśli już komentujesz, bo zależy ci tylko na wejściach i komentarzach to przeczytaj chociaż połowę postu, a dopiero potem skomentuj.