30 grudnia 2015

Podsumowanie roku 2015

Hej,
Dzisiaj napiszę posta podobnego co do tych ze zeszłych lat, abym miała takie porównanie. Tym razem piętnaście pytań dotyczących mijającego roku.
1.Co najlepszego spotkało Cię w roku 2015?
Trudno tak po prostu powiedzieć co było najlepsze, byłam szczęśliwa, nawet bardzo. Egzamin gimnazjalny poszedł mi bardzo dobrze, otrzymałam trzecie imię, zaczęłam technikum, poznałam wiele nowych osób.
2.Największy sukces?
Pewnie zwiększająca się liczba obserwatorów i wyświetleń, czerwony pasek na świadectwie.
3.Najlepsze wspomnienie?
Najlepsze wspomnienie... siedzenia na grzejniku, komers, a zwłaszcza już wieczór. Te wszystkie wyjścia na dwór, wakacje.
4.Serial roku?
W tym roku zobaczyłam Podmiejski czyściec, Świętoszki z Dallas, Awkward, Faking it, a teraz jestem w ciągu Breaking Bad.
5.Piosenka która kojarzy ci się z rokiem 2015?
Kolejny trudny wybór, lepiej byłoby powiedzieć o jakiejś płycie
- album Justina Biebera (I'll show you, Love Yourself, Sorry, The feeling ft. Halsey)
- album Demi Lovato (Old ways, Lionheart, Stone cold)
- świąteczna epka Ariany Grande
- 'Drive' 'Hold me down' Halsey 

6.Słowo roku?
Perfekcjonizm
7.Co najbardziej się w Tobie zmieniło?
Zmieniłam się trochę z wyglądu, głównie to urosły mi włosy i dosyć często zmieniałam miejsce przedziałka, ale również z charakteru. Przyczyną tych zmian na pewno była utrata kilku osób, zwłaszcza po skończeniu gimnazjum, wakacji.
8.Ulubiony produkt kosmetyczny?
Tutaj znowu muszę wpisać balsam do ust, a szczegółowo mówiąc masełko z Nivei vanilla&macadamia
9.W tym roku idzie Ci lepiej w szkole czy gorzej niż w zeszłym?
Chociaż zaczęłam inną szkołę to myślę, że idzie mi podobnie. Zawsze się dosyć uczyłam, a oceny nadal mam dobre.
10.Co najlepszego zdarzyło ci się w blogowaniu?
 Ciągle rosnąca liczba obserwatorów, wyświetleń i miłe komentarze, które dodają otuchy. Ogólnie to z jutrzejszym postem będzie 365 postów w tym roku, czyli pisałam każdego dnia, to duże osiągnięcie.
11. Zaliczasz ten rok do udanych?
Nie był za dobry, ale uznam go jako udany. W końcu zdarzały się momenty smutku, ale mimo
wszystko przeważały te dobre chwile. Odniosłam kilka sukcesów.
12. Chciałabyś, aby 2016 był podobny?
Z pozytywnej strony tak, z negatywnej oczywiście, że nie. Chciałabym, aby był znacznie lepszy, aby się tyle nie stresowała, martwiła i smuciła.
13. Masz postanowienia noworoczne, jak tak to jakie?
O postanowieniach pisałam już ostatnio. Ale tak między innymi dążyć do ideału samej siebie, ćwiczyć, dużo pić, być bardzo dobrze zorganizowaną osobą.
14. Kilka słów opisujących mijający rok
 Nie idealny,  budujący, walczący
15. Filmy zobaczone i polecane w 2015 roku 
- na pierwszym miejscu musi się znaleźć siódma część Szybkich i wściekłych
- trzy metry nad niebem, tylko ciebie chcę
- wszystkie części american pie
- 50 twarzy Grey'a też tutaj zaliczę, chociaż lepiej najpierw przeczytać książkę, aby lepiej wbić się akcję wydarzeń 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Za każdy komentarz szczerze dziękuję, przyjmuję tylko uzasadnioną krytykę. Jednakże każda opinia ma dla mnie znaczenie.
♥♥♥
Jeśli już komentujesz, bo zależy ci tylko na wejściach i komentarzach to przeczytaj chociaż połowę postu, a dopiero potem skomentuj.