10 grudnia 2015

You give to me Everything

Hej,
Czwartek.
Zacznijmy od tego, że dostałam dzisiaj ze sprawdzianów: szóstkę i piątkę z ekonomiki i piątkę z ekonomii (zabrakło mi pół punktu do szóstki). Tak czy inaczej dziś mi się udało.
Od poniedziałku będę miała zmieniony plan i powiem tyle, wtorek, środa i piątek w ogóle się nie zmieniają, ale za to poniedziałek jest krótszy i lekko pozmieniany, a w czwartek mam na 9:40 do uwaga 16:40. Będę wracała do domu coś przed osiemnastą. Nawet gdy wracałam już do domu o siedemnastej brakowało mi przynajmniej jednej godziny, to co będzie teraz. Tym bardziej, że w piątki mam osiem lekcji, na które też od czasu do czasu trzeba było by coś wiedzieć. Miło by było gdybym mogła się przy tym wyspać, nie wiem jak to, ale muszę lepiej rozplanować sobie dzień, a zwłaszcza czwartki.
Co oprócz tego? Nic specjalnego, jutro na szczęście już piątek, mam nadzieję, że dobrze wygospodaruje czas i uda mi się zrobić coś do szkoły.
Pamiętacie o tych informacjach z tygodnia na wos, które miały być na poniedziałek. No cóż, mnie i mojej koleżance wydłuży się czas, gdyż następny wos jest dopiero w czwartek.
Co muszę zrobić jeszcze dzisiaj? Spakować się, zrobić zadania, rozłożyć łóżko, umyć się i trochę pouczyć na jutro. Potem mogłabym iść spać, chociaż pewnie i tak za szybko nie pójdę. Wczoraj poszłam spać o dziesiątej, położyłam się o jedenastej, a w końcu zasnęłam po północy. No nie mogę powiedzieć, że byłam dzisiaj pięknie wyspana i te sprawy. Jutro pewnie też nie będę.
No nic lepiej już zacznę.

planthed:

evolvx:

ammetrine:

//

E V O L V X

p l a n t h e d

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Za każdy komentarz szczerze dziękuję, przyjmuję tylko uzasadnioną krytykę. Jednakże każda opinia ma dla mnie znaczenie.
♥♥♥
Jeśli już komentujesz, bo zależy ci tylko na wejściach i komentarzach to przeczytaj chociaż połowę postu, a dopiero potem skomentuj.