9 grudnia 2015

In love with you

Hej,
Dzisiaj na samym początku muszę wspomnieć o ważnym i szczególnym wydarzeniu, które wydarzy się w następnym roku, a dokładniej mówiąc jedenastego listopada w Krakowie wystąpi Justin Bieber. Jednak wrócił do Polski.
No to teraz mogę już zacząć o dzisiejszym dniu.
Środa, na szczęście nie było aż tak źle, chociaż wolałabym dzisiaj w ogóle nie wychodzić z łóżka i domu. No cóż, każdy ma swoje zobowiązania. Miałam dzisiaj dwa angielskie pod rząd i szczerze mówiąc mogłabym mieć ten przedmiot przez cały dzień.
Normalnie w drodze do domu chodzę na dworzec autobusowy, jednak czasami zdarza się że idziemy na późniejszy przystanek, za to dzisiaj to w sumie przejechałam jakieś trzy przystanki. Oprócz tego w autobusie mam fajną strategię z koleżanką, wchodzimy ale prawie nigdy nie rozmawiamy, ale za to słuchamy innych ludzi i czasami dużo można się w ten sposób dowiedzieć. Ciekawe co myślą sobie ludzie słuchający nas gdy rozmawiamy.
Jutro sprawdzian z geografii, a po dawniejszej kartkówce mogę się dużo spodziewać, do najłatwiejszych rzeczy to należeć nie będzie. A jakieś pomoce w grę nie wchodzą.
Dobra, no to zostaje mi się umyć, rozłożyć łózko i solidnie pouczyć oglądając serial.
Ważne, że to już będzie czwartek, dwa dni i weekend. W który jednak będę musiała zrobić wiadomości z Polski z obecnego tygodnia. A jeśli nie wtedy to w sobotę, a ostatecznie w niedzielę, chociaż taki zwrot akcji wolałabym ominąć. Jak na razie mam bardzo dobre oceny z wos'u i tak musi pozostać.
Na prawdę myślę o zaczęciu nowego serialu, bo obecne które oglądałam obecnie mają przerwę, a następne sezony za szybko się nie zapowiadają. Ale mam tyle propozycji co do nich, że po prostu musiałabym spisać sobie wszystkie na jakiejś kartce. Ale z tego co widzę na razie wygrywa Breaking Bad.
No to co zwijam się, już znowu dziewiętnasta

vougeholic:

badgalrs:

vougeholic:

>similar posts here< 
 ig: ajamalchagirova

>follow for more similar posts<
ig: ernatalic

>similar fashion posts here dear< 
 ig: ajamalchagirova

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Za każdy komentarz szczerze dziękuję, przyjmuję tylko uzasadnioną krytykę. Jednakże każda opinia ma dla mnie znaczenie.
♥♥♥
Jeśli już komentujesz, bo zależy ci tylko na wejściach i komentarzach to przeczytaj chociaż połowę postu, a dopiero potem skomentuj.