19 grudnia 2015

Lights fill the streets spreading so much cheer

Hej,
Sobota, ten dzień akurat był najlepszym w ciągu tego tygodnia. Udało mi się dłużej pospać, posprzątałam, pościerałam kurze, jednak dziś nie odkurzałam zostawiłam sobie to zadanie na środę, w końcu tak czy tak musiałabym odkurzać przed świętami. Wczoraj w ogóle nie myślałam o robieniu zadań domowych, nawet nie wspominałam, żeby zrobić je dzisiaj. A jednak jakimś cudem zebrałam się i zrobiłam większość. Może to ta świadomość, że zostały już tylko dwa dni szkoły.
Wczoraj zobaczyłam pierwszy odcinek Breaking Bad i muszę powiedzieć, że spodobał mi się ten serial, zwłaszcza ta nie pewność, a dodatkowo nowość, jeszcze o takiej tematyce serialu nie słyszałam. Może i jest on już trochę stary, ale jak na pierwszy rzut oka warty uwagi. Nawet to że jeden odcinek trwa około 50 minut nie powoduje, że oglądanie się przedłuża, właśnie przeciwnie, że czas szybko mija. Zobaczymy co powiem później.
Trochę odzwyczaiłam się od czytania, muszę wrócić do książki, bo chciałabym ją skończyć, żeby móc przeczytać 'W śnieżną noc" Johna Greena i jeszcze innych autorów. Specjalnie zostawiłam sobie tę książkę na czas świąt, a za chwilę właśnie już one przyjdą.
Świąteczne piosenki już wszędzie, w sumie to nawet ja już ich słucham, no ale obecnie już nawet jest wyczuwalny ten nastrój, lepiej by było ze śniegiem, no ale cóż na to wpływu nie mamy. Przynajmniej fajnie się chodzi na przystanek i mogę przechodzić skrótem. Ale wracając do świątecznego klimatu ostatnio Ariana Grande wydała nową Epkę, z piosenkami, które akurat bardzo mi się spodobały. Tak to nawet mam kilka takich ulubionych świątecznych muzycznych klimatów, przynajmniej coś innego niż Al I want for Christmas is You bądź Last Christmas, chociaż te piosenki też są fajne.
No to co, już znowu jedenasta, rozłożę łóżko, zobaczę odcinek serialu i idę spać.

vogxie:

studysthetics:

20/sept - an inside to what my messy notes look like from class/when I first use a book because I can make them look nice later when I write them into the separate notebooks. I’m learning about Kierkegaard today for my EPQ project 🌿

.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Za każdy komentarz szczerze dziękuję, przyjmuję tylko uzasadnioną krytykę. Jednakże każda opinia ma dla mnie znaczenie.
♥♥♥
Jeśli już komentujesz, bo zależy ci tylko na wejściach i komentarzach to przeczytaj chociaż połowę postu, a dopiero potem skomentuj.