3 grudnia 2015

Or am I in love with the feeling?

Hej,
Czwartek.
W sumie nie było źle, dzisiaj tylko kartkówka z angielskiego. A oprócz tego był to spokojny i dosyć wolny dzień.
Mam koleżankę w klasie gastronomicznej, no i właśnie oni zawsze w czwartki gotują, więc też z jeszcze dwoma innymi koleżankami co tydzień chodzimy ją odwiedzić i oceniać jej wytwory. Dzisiaj prawie że udało jej się spalić salę, nie wiem jakim cudem, ale podpalił jej się olej na patelni. Ale gołąbki miała nawet dobre, w sumie kapuśniak już innej dziewczyny też. Fajnie tak gotować sobie w szkole.
Poza tym druga historia już z geografii, tak sobie siedzimy, było ogólnie dosyć głośno i tu nagle pani mówi, że tematem będzie rolnictwo i od razu tak nawzajem z przyjaciółką wykrzyczałyśmy sobie teksty typu 'no rolniku!' 'twój przyszły zawód' i ogólnie coś w tym stylu. Może i to było nie zrozumiałe, ale pani nie była za zgodna. Uwielbiam relacje w której wspólnie można sobie dogryzać.
Oprócz tego jeszcze wracając do domy spotkałyśmy kolegę, no i dobra jedziemy jednym autobusem, potem już prawie na naszym przystanku, on mi mówi, żebym nacisnęła 'tam' (chodziło mu o przycisk stopu) tak a ja od razu na kasownik i się pytam 'ulgowy?'. Przecież prawie wychodziliśmy z autobusu, o co mi chodziło, co to miało być. Dalej z tego nie mogę.
Po prostu niezły dzień.
Kawa zrobiona, świeczka zapalona, ja zrelaksowana, ale to czwartek, co oznacza, że jutro jest z trudniejszych dni tygodnia, ale ważne, że piątek. Tak kartkówka z matematyki, możliwe pytanie z kilku przedmiotów i zadania, a przy tym miałabym mieć jeszcze czas wyspać się i spotykać ze znajomymi. No pewnie.
No to co, zostaje mi w końcu ruszyć torbę i zacząć coś robić, coś bardziej przydatnego.
Potem tylko wezmę prysznic, rozłożę łóżko, może coś sobie powtórzę i mogę się kłaść. Jutro osiem godzin, a w dodatku mam na ósmą.

3 komentarze:

  1. Faktycznie takie gotowanie w szkole to super sprawa. Zazdroszczę twojej roli degustatorki, bo bardzo lubię jeść :D

    nowy post! zapraszam!
    MÓJ BLOG-KLIIK
    KANAŁ NA YT, dopiero zaczynam- KLIIK

    OdpowiedzUsuń
  2. U mnie w szkole również jest technikum gastronomiczne! :D KLIK-BLOG

    OdpowiedzUsuń

Za każdy komentarz szczerze dziękuję, przyjmuję tylko uzasadnioną krytykę. Jednakże każda opinia ma dla mnie znaczenie.
♥♥♥
Jeśli już komentujesz, bo zależy ci tylko na wejściach i komentarzach to przeczytaj chociaż połowę postu, a dopiero potem skomentuj.