3 stycznia 2016

Chestnuts roasting like a hot July

Hej,
Jakoś sobie tego nie wyobrażam, że już jutro wracam do szkoły, bardzo chętnie cofnęłam się do 23 grudnia i przeżyła całe święta i sylwester jeszcze raz. No cóż, czas tak nie działa.
Nie pamiętam kiedy ostatnio spałam do jedenastej, a dzisiaj tak mi się udało, chociaż po raz pierwszy obudziłam się o ósmej pięć, nawet specjalnie wstałam i zobaczyłam godzinę.
Wczoraj w nocy, a właściwie to już dziś, bo trochę po północy skończyłam czytać 'Bądź ze mną' J.Lynn. Muszę przyznać, że nigdy przedtem czytając książkę, nie miałam tyle razy łez w oczach. Po prostu co chwilę się wzruszałam, może byłam jakaś uczuciowa albo ta książka ma takie działanie. Jest ciekawą lekturą i wartą uwagi, są w niej zawarte problemy takie jak brak możliwości kontynuowania swojego hobby, sensu życia, śmierć jednego bohatera również jest wstrząsająca, przemoc, ochrona ludzi, których się kocha, trudna przeszłość i ciągłe zmagania z codziennością. W skrócie mówiąc wydaje się książką smutą, ale taką nie jest, zawarte są w niej zarówno te złe chwile, ale również i śmieszne, zabawne, kochane sytuacje. Jest ona połączeniem, takim złotym środkiem, uważam, że jest warta uwagi, jeśli ktoś nie ma co robić, jak najbardziej polecam właśnie tę książkę. Podobnie jak i pierwszą 'część'.
Jutro szkoła, plan mi się trochę zmienił, ale powiedziałabym że jak już to na gorsze, czwartek do 16:40 nadal obecny, nie wiem jak będę wytrzymywać te dni, kiedy to będzie już jaśniej, a z czasem przyjdzie wiosna, normalnie wyszłoby się na dwór, ale tym razem będę siedzieć radośnie w szkole.
Obecnie muszę się spakować, zebrać świadomość, że jutro muszę znacznie szybciej wstać, umyć się, rozłożyć łóżko, przejrzeć tumblra, poczytać książkę, dokończyć odcinek serialu, a może nawet zacząć kolejny. Zresztą zobaczy się jak będę stałą z czasem, co najważniejsze muszę ustawić sobie budzik.
Czyli co wracamy do normalności. Kolejną przerwą będą ferie zimowe, moje przyjdą dopiero w połowie lutego.

Grafika użytkownika DaniiChio

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Za każdy komentarz szczerze dziękuję, przyjmuję tylko uzasadnioną krytykę. Jednakże każda opinia ma dla mnie znaczenie.
♥♥♥
Jeśli już komentujesz, bo zależy ci tylko na wejściach i komentarzach to przeczytaj chociaż połowę postu, a dopiero potem skomentuj.