29 stycznia 2016

I keep you wonderin'

Hej,
Dzisiejszy dzień był zaskakujący, nawet sam jego początek, kiedy to zaspałam przez brak budzika i miałam jakieś dwadzieścia minut żeby się zebrać. No i mi się udało, nie rozumiem po co normalnie wstaję tak szybko. Tak czy tak wolałabym nie budzić się ze stresem.
Co w szkole? Kartkówka z matematyki poszła mi zaskakująco dobrze i liczę przynajmniej na czwórkę, oprócz tego dostałam ze sprawdzianu z biologii jedną spośród trzech czwórek na całą klasę, a dodatkowo pani z historii mnie zapytała. W tamtym momencie moje ciśnienie znacznie się podwyższyło, ale wyszło z tego tyle, że dostałam czwórkę. A praktycznie się nie uczyłam, jedynie tyle co na początku lekcji. Uratowały mnie notatki w zeszycie, które posiadam oraz to, że jak coś pamiętałam, wiedziałam to jak najbardziej trzymałam się tego tematu. A moja gestykulacja pomagała. Za każdym razem jak idę z czego do odpowiedzi, to potem widzę mnóstwo snapów ze mną. Przynajmniej kiedy odpowiadam uważają co mówię. Trzeba mieć wrodzony talent.
Pogoda w tym dniu była świetna, popołudniu aż chciało się wyjść, a za to już wieczorem widoczne były liczne gwiazdy co wyglądało zjawiskowo. W sumie to uwielbiam patrzeć na niebo.
No to wolny piątkowy wieczór, ale pewnie za długo nim się nie nacieszę, bo pójdę spać szybciej niż ostatnio. Ogólnie przez cały ten tydzień się nie wyspałam, byłam zmęczona, nie potrafiłam zasnąć i miałam takie problemy. Mam nadzieję, że ten okres już minął.
No to co zobaczę odcinek serialu, przejrzę wszystkie strony i może coś poczytam. Ale zanim zrealizuję ten plan, najpierw się umyję, rozłożę łóżko, zrobię wszystko co muszę.
Jestem strasznie zmęczona.

grafika rose and flowers

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Za każdy komentarz szczerze dziękuję, przyjmuję tylko uzasadnioną krytykę. Jednakże każda opinia ma dla mnie znaczenie.
♥♥♥
Jeśli już komentujesz, bo zależy ci tylko na wejściach i komentarzach to przeczytaj chociaż połowę postu, a dopiero potem skomentuj.