10 września 2015

Don't know if you're happy, or complaining

Hej,
Kolejny dzień minął, tym razem czwartek, siedem godzin w szkole.
Jutro już nareszcie upragniony piątek, jakoś szybko minął ten tydzień, za to raczej jutrzejszy dzień nie minie tak szybko, osiem godzin, a w tym polski i historia.
Ale najbardziej liczy się to, że kontakty z nową klasą są bardzo dobre i mamy o czym rozmawiać, tak zwłaszcza jak dzisiaj o pasztecie, no ale zawsze coś. Podoba mi się ta klasa.
Wiecie co zauważyłam w tym technikum, że nie ma takiego oceniania jak w gimnazjum, a jeszcze bardziej w podstawówce. Po prostu każdy, czy jest bardzo lubiany czy mniej ma przynajmniej jedną koleżankę/kolegę, jak już wspomniałam nie ma oceniania, wyśmiewania czy czegokolwiek w tym stylu, każdy jest z jakiejś innej miejscowości, rejonu, każdy dojeżdża do rej szkoły, w dodatku jest to dosyć męczące, wyczerpujące. Albo zwyczajnie najmłodszy rocznik ma szesnaście lat, a najstarszy dziewiętnaście, to znacznie więcej niż dziesięć czy tam dwanaście. Nie wiem dokładnie jak to jest w innych szkołach, ale z tego co kojarzę to w sąsiednim liceum i zawodówce/technikum jest podobnie. W sumie to dobrze.
Jutro już ten piąty dzień tygodnia, piątkowe popołudnie to mój ulubiony czas tygodnia, sobota zresztą też, ale no po prostu wtedy czuję się wolna, chciałoby się rzucić wszystkimi zeszytami i książkami, ale w poniedziałek to wszystko znowu będzie potrzebne. Chce się położyć bez myśli, że mogę zaspać, czy też licząc ile godzin snu mniej więcej będę miała.
Podobnie niczym dzisiaj obudziłam się po szóstej i bałam, że zaspałam, a miałam jeszcze godzinę snu, no może trochę mniej. Z jednej strony to pierwsze przerażenie za fajne nie było, ale świadomość tego, że mogę spać dalej była bardzo przyjemna.
Przedwczoraj składałam, a raczej wysyłałam wniosek o ekartę, a już dzisiaj jest ona gotowa i będzie na mniej czekać do dwudziestego drugiego, kiedy to będzie kolejny dzień odbioru. Dobrze, że już to załatwiłam, przynajmniej w październiku nie będę musiała się tym martwić, lubię mieć wszystko pod kontrolą.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Za każdy komentarz szczerze dziękuję, przyjmuję tylko uzasadnioną krytykę. Jednakże każda opinia ma dla mnie znaczenie.
♥♥♥
Jeśli już komentujesz, bo zależy ci tylko na wejściach i komentarzach to przeczytaj chociaż połowę postu, a dopiero potem skomentuj.