21 września 2015

I gave you the key

Hej,
Poniedziałek, co oznacza, że rozpoczął się nowy tydzień.
I znowu trzeba wstawać, w sumie to codziennie trzeba, jedynie w soboty można dłużej poleżeć, pospać, a potem budzę się o siódmej i wstaję o ósmej, no to przecież znacznie dłużej. Patrząc na mój tryb wakacyjny i szkolny, to strasznie się one różnią i szczerze mówiąc bardziej pasuje mi ten szkolny, ale jakby nie trzeba było się uczyć i czasami zdarzałyby się dni wolnego bądź urlopu, no ale też fajnie było siedzieć po późnych godzin nocy, przynajmniej mogłam wszystko sprawdzić i przejrzeć, dzisiaj na tumblrze jeszcze nie byłam i szczerze mówiąc nie wiem czy będę, ale może znajdzie się tam chwila przed snem.
Co tak właściwie robiłam? wstałam, byłam w szkole, wróciłam do domu o trzeciej, co zdarza się tylko raz w tygodniu, odpoczęłam i byłam w sklepie, księgarni i tym podobnych, już musiałam mieć ćwiczenia z matematyki, bo pani w środę paru osobom właśnie je sprawdzi, dlatego też uzupełniłam je co zajęło mi dosyć dużo czasu i trochę nerwów, tak czy tak już ich nie ruszam, no chyba że jutro ostatnie zadania, muszę zobaczyć, czy to było czy jednak nie. Odrobiłam zadania i spakowałam się, no i w sumie to tyle, a zajęło mi to tak dużo czasu. Obecnie jestem tutaj, za chwilę wezmę prysznic, rozłożę łóżko i pójdę się pouczyć na jutro przed telewizorem, czyli takie oglądanie serialu, tak mi się dobrze uczy.
Co tu więcej powiedzieć, jutro idę po szkole odebrać e-kartę, trochę szkoda, że nie będzie już normalnych papierowych miesięcznych, udało mi się jeszcze ostatni oficjalny. Mam nadzieję, że nie zajmie mi to dużo czasu, ale tak czy tak postaram się pośpieszyć, nie chcę wracać do domu kilkanaście minut po szesnastej i tak wrócę dosyć późno.
Dobra no to chyba na tyle i tak dzisiaj brakuje mi jakichś dwóch godzin, trzy przedmioty na mnie czekają.

fleurlisth:

foxhaei:

sahfe:

S A H F E

indie.hope yr doing well



fleurlisth

2 komentarze:

Za każdy komentarz szczerze dziękuję, przyjmuję tylko uzasadnioną krytykę. Jednakże każda opinia ma dla mnie znaczenie.
♥♥♥
Jeśli już komentujesz, bo zależy ci tylko na wejściach i komentarzach to przeczytaj chociaż połowę postu, a dopiero potem skomentuj.