23 września 2015

Just admit it

Hej,
Pierwszy dzień jesieni i zarazem środa, która dzisiaj akurat nie była aż taka ciężka.
Co by tu dzisiaj powiedzieć? Kolejny dzień kiedy nie mam czasu, szczerze już mnie to lekko męczy, musiałabym mieć kilka dodatkowych godzin w dobie, żeby z wszystkim zdążyć. Żeby chodzić do szkoły, uczyć się na kolejny dzień, wysypiać się, wywiązywać się ze swoich obowiązków, być społecznym i jeszcze w dodatku mieć trochę wolnego czasu czy to dla serialu, książki czy też po prostu, żeby posiedzieć w internecie to dwadzieścia cztery godziny to stanowczo za mało.
W ciągu wakacji ciągle było o wolnych dniach i upałach, teraz od końca sierpnia dominuje tutaj temat szkoły i braku czasu, pojawiają się inne tematy, ale nie tyle co te wyżej wymienione, ale no cóż teraz nie mam prawie na nic innego czasu, a uczyć się jednak muszę. Ostatni raz kiedy tak wyszliśmy większą grupą był dokładnie w poniedziałek dwa tygodnie temu, obecnie sporadycznie spotykamy się na przystanku i tu też z niektórymi tylko góra kilka minut.
Co tu więcej pisać? Jutro kartkówka z angielskiego, która miała być dzisiaj ale ją przełożyli, ja w sumie umiałam nawet na dzisiaj, angielski to jak dla mnie najważniejszy zwykły przedmiot, względem zawodowych to stoi z nimi na równym poziomie.
Dziś tak tylko pomyślałam co mają osoby w liceum i głównie to wygląda jakby powtarzali gimnazjum, kolejne trzy lata podobnego materiału, może części rozszerzonego. Teraz widzę, że technikum to znacznie lepsze rozwiązanie i wybór dalszej szkoły, jeśli miałabym komuś doradzić co wybrać, to mój wybór padł by jednoznacznie na technikum, może i siedzi się dłużej w szkole i ma więcej materiału do opanowania, ale co mamy po liceum? tylko maturę, a po technikum i maturę, ale co ważniejsze technika czyli zawód. Porównanie mówi samo za siebie.
Muszę się w końcu ruszyć, iść się umyć, rozłożyć łóżko i powtórzyć angielski i podstawy przedsiębiorczości, potem zostaje mi już tylko błogi sen.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Za każdy komentarz szczerze dziękuję, przyjmuję tylko uzasadnioną krytykę. Jednakże każda opinia ma dla mnie znaczenie.
♥♥♥
Jeśli już komentujesz, bo zależy ci tylko na wejściach i komentarzach to przeczytaj chociaż połowę postu, a dopiero potem skomentuj.