14 września 2017

Deep in my heart, there's a fire, a burning heart

Hej,
Czwartek.

Szczerze mówiąc dzisiaj jakoś nie mam ochoty. Dzieje się za dużo, żeby tutaj o tym pisać. Poza tym wszystkim dzień na praktyce był fajny, przyjemny i dosyć szybko mi minął. Aż szkoda mi tego, że za dwa tygodnie skończę moją pracę w tym biurze. Ale całkiem możliwe, że jeszcze kiedyś tam wrócę. Tej opcji akurat nie wykluczam, bo tamte towarzystwo strasznie mi pasuje. Ten śmiech, żarty i docinki to jest to.

No nic, poprasuje, umyję się i idę spać.
grafika autumn, fall, and apple

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Za każdy komentarz szczerze dziękuję, przyjmuję tylko uzasadnioną krytykę. Jednakże każda opinia ma dla mnie znaczenie.
♥♥♥
Jeśli już komentujesz, bo zależy ci tylko na wejściach i komentarzach to przeczytaj chociaż połowę postu, a dopiero potem skomentuj.