10 września 2017

I overthink, that's all it is

Hej,
Niedziela.
Kolejny dzień dobiega końca.
Kolejny tydzień dobiega końca

Co tu dużo mówić ostatni czas był dosyć stresujący i męczący. Ale mam nadzieję, że wszystko będzie dobrze. Musi być dobrze, nie ma innej opcji.

No to co robiłam dzisiaj obiad, byłam spory czas poza domem. Wieczorem wróciłam, przygotowałam coś na jutro. I obecnie pozostało mi umyć się i w końcu wydrukować dzienniczek praktyk, bo jutro minie już mój piąty dzień w biurze, a ja dalej nic nie opisałam. Potem będzie trudniej to wszystko jakoś ubrać w słowa. Tym bardziej, że nie będę pamiętać, co tak naprawdę robiłam.

No nic, zajmę się tym dzienniczkiem jeszcze teraz, a potem może uda mi się jeszcze przeczytać rozdział książki. No i do wanny, a ostatecznie do ukochanego łóżka.
grafika autumn, nature, and travel

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Za każdy komentarz szczerze dziękuję, przyjmuję tylko uzasadnioną krytykę. Jednakże każda opinia ma dla mnie znaczenie.
♥♥♥
Jeśli już komentujesz, bo zależy ci tylko na wejściach i komentarzach to przeczytaj chociaż połowę postu, a dopiero potem skomentuj.