11 września 2017

The way you love me

Hej,
Poniedziałek.
Nowy tydzień.

Już znowu wieczór, z dnia na dzień wydaje mi się jakbym miała coraz mniej czasu. Ledwo co wróciłam, zjadłam coś, umyłam się, prasowałam to już znowu jest dosyć późno. I szczerze mówiąc teraz powinnam już spać. Ale chcę jednak tutaj wejść i zostawić te trzy słowa z dnia dzisiejszego.

Bo był to dzień nawet fajny, chociaż deszczowy. No nic obecnie już tylko łóżko i nic więcej. Chciałabym mieć więcej czasu na wszystko. Myślę, że dopiero w październiku będę mogła siedzieć chociaż do tej jedenastej. No cóż przy ośmiu godzinach praktyki wolę mimo wszystko nie być zbyt senna czy też zmęczona.
grafika autumn, books, and coffee

2 komentarze:

Za każdy komentarz szczerze dziękuję, przyjmuję tylko uzasadnioną krytykę. Jednakże każda opinia ma dla mnie znaczenie.
♥♥♥
Jeśli już komentujesz, bo zależy ci tylko na wejściach i komentarzach to przeczytaj chociaż połowę postu, a dopiero potem skomentuj.