24 września 2017

Let's close the door and believe my burning heart

Hej,
Niedziela.

Wczorajszy wieczór był naprawdę fajny w towarzystwie i na mieście. Za to dzisiaj postawiłam na dom. Pomagałam, gotowałam i zobaczyłam odcinek serialu, zaczęłam nową książkę. Za chwilę umyję się i może nawet zrobię paznokcie, bo długi czas miałam je już nie pomalowane, a przez to słabsze. No nic posiedzę potem jeszcze trochę, poczekam aż wyschną mi włosy, wypiszę dzienniczek z praktyk za piątek i w końcu pójdę spać.

A jutro już zaczynam praktycznie ostatni tydzień praktyk, aż dziwne, że miesiąc może tak szybko minąć. No cóż ostatnio czas i tak za szybko mi leci.
grafika coffee, cafe, and morning

2 komentarze:

  1. Ja niestety jestem chora i niedziele spędziłam w łóżku

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A ja czuję jak choroba się do mnie dobiera.
      No to życzę zdrowia słońce♥

      Usuń

Za każdy komentarz szczerze dziękuję, przyjmuję tylko uzasadnioną krytykę. Jednakże każda opinia ma dla mnie znaczenie.
♥♥♥
Jeśli już komentujesz, bo zależy ci tylko na wejściach i komentarzach to przeczytaj chociaż połowę postu, a dopiero potem skomentuj.