21 września 2017

I'll be holding you forever, stay with you together

Hej,
Czwartek.

No co tu dużo mówić.
Obecnie mamy dziesiątą, ja siedzę zmęczona z mokrą głową. Kolejny dzień ze sporą ilością zadań i obowiązków, a jeszcze nie wszystko zrobione. Dopiero co się umyłam, za jakąś chwilę wysuszę włosy, wypiszę dzienniczek z praktyk i pójdę spać. Gotowanie, praktyki, sklepy, dom wystarczająco mnie zmęczyły.

Jutro za to idę na osiemnastkę bardzo dobrej koleżanki czyli też nie będę miała za dużo czasu, wrócę późno w nocy, jeszcze bardziej zmęczona, ale będzie fajnie. Za to wstawanie w sobotę i kontynuacja już nie za bardzo, a za długo też nie mogę i nie chcę spać.

No nic na razie chcę już tylko mieć w objęciach moje łóżko.
grafika room, light, and bed

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Za każdy komentarz szczerze dziękuję, przyjmuję tylko uzasadnioną krytykę. Jednakże każda opinia ma dla mnie znaczenie.
♥♥♥
Jeśli już komentujesz, bo zależy ci tylko na wejściach i komentarzach to przeczytaj chociaż połowę postu, a dopiero potem skomentuj.