4 września 2017

Oh hold me now

Hej,
Poniedziałek.

Rok szkolny 2017/2018 oficjalnie uważam za rozpoczęty. Chociaż jak dla mnie szkoła zacznie się dopiero w październiku, a wcale nie jestem na studiach. Po prostu od jutra zaczynam praktyki w biurze rachunkowym, w którym też spędziłam cały lipiec. Będzie fajnie, a te całe cztery tygodnie miną szybciej niż sobie wyobrażam. Tym bardziej, że teraz sama będę wozić się do pracy. Tak samo jak dzisiaj. Wszyscy moi znajomi byli bardziej podekscytowani moim prowadzeniem auta niż ja sama.

Obecnie już się umyłam, poprasowałam, zrobiłam coś na jutrzejszy obiad. Teraz już tylko poczekam, aż wyschną mi trochę włosy i pójdę spać.
grafika tea, drink, and vintage

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Za każdy komentarz szczerze dziękuję, przyjmuję tylko uzasadnioną krytykę. Jednakże każda opinia ma dla mnie znaczenie.
♥♥♥
Jeśli już komentujesz, bo zależy ci tylko na wejściach i komentarzach to przeczytaj chociaż połowę postu, a dopiero potem skomentuj.