13 września 2017

Oh yeah, it makes me king again

Hej,
Środa.

Nawet nie zauważyłam kiedy minęło praktycznie pół tygodnia. Jutro już znowu czwartek. Przez to, że ciągle się gdzieś śpieszę nie czuję czasu. Mija mi on za szybko. Cały czas myślę co będzie za godzinę, za pół dnia, rano czy też jutro. Dlatego tracę w jakimś stopniu teraźniejszość.

Dzień był nawet w porządku, z rana świeciło słońce, ale za to popołudniu już się chmurzyło i zaczynał wiać wiatr. Obecnie strasznie wieje, a w dodatku jest już kompletnie ciemno. No cóż lato się skończyło.

Oby było lepiej.
grafika fashion, jeans, and shoes

4 komentarze:

  1. Mi pomimo tego, że mam jeszcze wakacje i się nie spieszę, czas mija również szybko. (On chyba tak czy siak mija szybko xd)
    mój blog

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dokładnie, trudno że z tym nic nie można zrobić.
      :)

      Usuń
  2. Szkoda, że to już koniec lata ale nadchodzi kolejna wspaniała pora roku jesień ! A czas zawsze niestety mija bardzo szybko .


    http://anita-maggda.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

Za każdy komentarz szczerze dziękuję, przyjmuję tylko uzasadnioną krytykę. Jednakże każda opinia ma dla mnie znaczenie.
♥♥♥
Jeśli już komentujesz, bo zależy ci tylko na wejściach i komentarzach to przeczytaj chociaż połowę postu, a dopiero potem skomentuj.