7 września 2017

It's gonna be OK

Hej,
Czwartek.

Trzeci dzień praktyki
Czyli w sumie tak jakby koniec pierwszego tygodnia zajęć. 

No to byłam w biurze, potem jeszcze w szkole z umową. Po czym spotkałam moich kolegów i jeszcze trochę z nimi posiedziałam. Udało nam się nawet zrobić zdjęcie trzem Seicentom. Potem w końcu wróciłam do domu. Zrobiłam obiad na jutro i trochę czekam na więcej wolnego czasu i przede wszystkim więcej snu. A w najbliższym czasie chyba dopiero w sobotę będę mogła zostać w łóżku dłużej niż do szóstej rano.

Obecnie już się umyłam, dokończyłam odcinek Suits i pewnie za jakąś chwilę położę się do łózka.
grafika flowers

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Za każdy komentarz szczerze dziękuję, przyjmuję tylko uzasadnioną krytykę. Jednakże każda opinia ma dla mnie znaczenie.
♥♥♥
Jeśli już komentujesz, bo zależy ci tylko na wejściach i komentarzach to przeczytaj chociaż połowę postu, a dopiero potem skomentuj.