22 września 2017

Yeah, a feeling that our love will grow

Hej,
Piątek.

Dzisiaj znowu piszę post z ustawionej publikacji, inaczej nie dałabym rady.

No nic byłam w biurze w sensie na praktyce, wróciłam, zjadłam obiad i za chwilę będę się szykować i wychodzić na osiemnastkę mojej koleżanki. Na pewno będzie fajnie, a co ważne nie mam daleko do lokalu, gdzie ta uroczystość będzie miała miejsce. No nic, więcej pewnie napiszę jutro już po. Ciekawe o której wstanę i jak będę się czuć. Tak czy inaczej sobota zapowiada się dosyć pracowicie.
grafika coffee, food, and breakfast

2 komentarze:

  1. Mam nadzieję, że urodziny się udały <3
    mój blog

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jak najbardziej. Mogę powiedzieć że były to jedne z najlepszych♥

      Usuń

Za każdy komentarz szczerze dziękuję, przyjmuję tylko uzasadnioną krytykę. Jednakże każda opinia ma dla mnie znaczenie.
♥♥♥
Jeśli już komentujesz, bo zależy ci tylko na wejściach i komentarzach to przeczytaj chociaż połowę postu, a dopiero potem skomentuj.