10 stycznia 2020

And I know it might sound stupid but for me

Hej,
Piątek.

Dzisiejszy dzień był przyjemny i wolny. Głównie dlatego, że nie miałam dzisiaj zajęć z racji święta mojej uczelni. Za to byłam w centrum handlowym i pochodziłam trochę po mieście.

Później jak już wróciłam, zrobiłam sobie świetny obiad z kaszy jaglanej i sałatki z sosem jogurtowym. Jeszcze kiedyś spróbuję takiej kombinacji. Albo też pomyślę zrobić coś trochę inaczej, ale warto skupić się na kaszach, bo mają w sobie to coś. A w ostatnim czasie naprawdę zaczęłam bardziej zwracać uwagę na to co jem i kupuję.

Obecnie już się umyłam nałożyłam maskę na włosy i za jakiś czas wysuszę włosy i chyba pójdę spać. Bo na jutro mam trochę planów.
grafika amazing, coffee, and dessert

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Za każdy komentarz szczerze dziękuję, przyjmuję tylko uzasadnioną krytykę. Jednakże każda opinia ma dla mnie znaczenie.
♥♥♥
Jeśli już komentujesz, bo zależy ci tylko na wejściach i komentarzach to przeczytaj chociaż połowę postu, a dopiero potem skomentuj.