3 stycznia 2020

we will find the timing

Hej,
Piątek.

Dobry dzień.

Kolejny słoneczny i przyjemny dzień. Za szybko wstawać nie musiałam, więc też z tego skorzystałam. Zresztą później zrobiłam na obiad mój ulubiony barszcz i racuchy. Dlatego też uwielbiam piątki. Poza tym za dużo już nie robiłam, na chwilę poleżałam, bo jakoś dziwnie się czułam, miałam kawę i pooglądałam trochę telewizji.

Obecnie już się umyłam, poczekam aż podeschną mi włosy i pójdę spać. Ale jeszcze w międzyczasie zacznę ostatni odcinek serialu, bo strasznie ciekawi mnie zakończenie i rozwiązanie tej trudnej sprawy. Zresztą więcej o tym opowiem jak już go skończę.
grafika home, cozy, and house

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Za każdy komentarz szczerze dziękuję, przyjmuję tylko uzasadnioną krytykę. Jednakże każda opinia ma dla mnie znaczenie.
♥♥♥
Jeśli już komentujesz, bo zależy ci tylko na wejściach i komentarzach to przeczytaj chociaż połowę postu, a dopiero potem skomentuj.