23 stycznia 2020

what to do with myself

Hej,
Czwartek.

 Wczoraj w nocy wróciłam do mieszkania, a rano byłam na uczelni na zaliczeniu. Myślę, że raczej nie powinno być problemu. Teraz i tak pozostało mi myśleć nad innymi egzaminami.

Skończyłam pierwszy sezon serialu Shooter.

"Wielokrotnie odznaczany weteran armii Stanów Zjednoczonych Bob Lee Swagger podejmuje zadanie udaremnienia zamachu na życie prezydenta. Podczas akcji żołnierz orientuje się, że został wrobiony w morderstwo."

Naprawdę strasznie pokochałam relację jaką łączy Boba z Julie, jego żoną i córką Mary. Podoba mi się w tym serialu szybkość i dynamika z jaką wszystko się dzieje oraz to jak Bob rozkłada wszystkie kwestie i potrafi wyjść z opresji. Gdzie się podziewają tacy mężczyźni można by powiedzieć.

Obecnie pozostało mi spakować się na jutro, dogadać się z koleżanką czy coś w ten weekend razem robimy, umyć się i iść spać. Naprawdę cieszę się, że zaliczyłam ćwiczenia z mikroekonomii, bo naprawdę na razie nie chciałoby mi się do tego wracać, chociaż za tydzień już będę musiała wrócić z powodu egzaminu. Mimo wszystko i tak muszę ruszyć wykresy ze struktur.
grafika bouquet, flowers, and pink

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Za każdy komentarz szczerze dziękuję, przyjmuję tylko uzasadnioną krytykę. Jednakże każda opinia ma dla mnie znaczenie.
♥♥♥
Jeśli już komentujesz, bo zależy ci tylko na wejściach i komentarzach to przeczytaj chociaż połowę postu, a dopiero potem skomentuj.