8 stycznia 2020

But if you need some space

Hej,
Środa.

Dzisiejszy dzień był w porządku. Nawet się wyspałam, jeszcze przed południem byłam w sklepie, zaraz potem zrobiłam sobie barszcz czerwony na obiad, zresztą przy nim zobaczyłam też odcinek serialu. A później jeszcze podliczyłam sobie wydatki z grudnia, napisałam coś do mojego zeszytu i przepisałam nową część wykładu z mikroekonomii. I zrobiłam zagadnienia na jutro.

Obecnie pozostało mi umyć się, zacząć planować projekt z Excela, spakować się na jutro i mogłabym też rozpisać sobie tabelę z prawa. Z resztą takich rzeczy na studia mam zamiar rozprawić się w weekend. W sumie to też dużo zależy od tego jaka będzie pogoda.
grafika coffee

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Za każdy komentarz szczerze dziękuję, przyjmuję tylko uzasadnioną krytykę. Jednakże każda opinia ma dla mnie znaczenie.
♥♥♥
Jeśli już komentujesz, bo zależy ci tylko na wejściach i komentarzach to przeczytaj chociaż połowę postu, a dopiero potem skomentuj.