19 stycznia 2020

you told me I deserve someone

Hej,
Niedziela.
Deszczowa niedziela.

Skończyłam drugi sezon Sex Education.

W sumie to nie umiem powiedzieć czy porwał mnie ten sezon bardziej niż pierwszy, bo wydaje mi się, że jednak minimalnie bardziej podobał mi się pierwszy sezon z racji tego, że był to początek, coś nowego. Trochę się zdziwiłam, że skończyłam ten sezon, bo myślałam, że ma on dziesięć odcinków. A tu taka niespodzianka i znowu muszę czekać rok na następny sezon.

Obecnie pozostało mi spakować się na jutro, ogarnąć matematykę i ruszyć projekt z excela. Wieczorem już tylko się umyję i zobaczę Sanatorium miłości. Jutro mam na ósmą więc chciałabym iść spać trochę szybciej, ale w ostatnim czasie jakoś przyzwyczaiłam się do późniejszego trybu.
grafika bedroom, light, and home

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Za każdy komentarz szczerze dziękuję, przyjmuję tylko uzasadnioną krytykę. Jednakże każda opinia ma dla mnie znaczenie.
♥♥♥
Jeśli już komentujesz, bo zależy ci tylko na wejściach i komentarzach to przeczytaj chociaż połowę postu, a dopiero potem skomentuj.