30 stycznia 2020

no, don't hide

Hej,
Czwartek.

Egzamin napisany. Ciężki był, ale jednak wiedziałam o co chodzi. Mam nadzieję, że mi się uda i wszystko będzie jak najlepiej.

Dzisiaj miałam też przyjemną kawę z ciastkiem. Ale to wszystko dlatego, że nie byłam sama.

Później wróciłam do domu i od razu zrobiłam sobie cappuccino i zajęłam się prawem na jutrzejszy egzamin. Spakowałam się też na jutrzejszy powrót do domu, choć za dużo rzeczy do zabrania nie mam.
grafika accessories, caffeine, and cappuccino

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Za każdy komentarz szczerze dziękuję, przyjmuję tylko uzasadnioną krytykę. Jednakże każda opinia ma dla mnie znaczenie.
♥♥♥
Jeśli już komentujesz, bo zależy ci tylko na wejściach i komentarzach to przeczytaj chociaż połowę postu, a dopiero potem skomentuj.