21 stycznia 2020

maybe it will only make it worse

Hej,
Wtorek.

Dzień Babci.
Z tej okazji też wróciłam do domu. Na uczelni miałam dzisiaj tylko jedne zajęcia z włoskiego, a właściwie to tylko ustne zaliczenie, więc też już po jedenastej byłam w pociągu. Myślę, że warto wrócić i jednak osobiście złożyć najszczersze życzenia.

Obecnie pozostało mi umyć się i iść spać. Dobry był ten dzień i naprawdę warto było przyjechać do domu, tym bardziej że na razie nie będę wracać na weekend, a dopiero w lutym. Mimo wszystko i tak część czasu będę musiała poświęcić na to, żeby pouczyć się trochę na czwartkowy egzamin z etyki. Chciałabym już być w tym miejscu, momencie gdy mam już wszystko pozdawane.
grafika food and coffee

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Za każdy komentarz szczerze dziękuję, przyjmuję tylko uzasadnioną krytykę. Jednakże każda opinia ma dla mnie znaczenie.
♥♥♥
Jeśli już komentujesz, bo zależy ci tylko na wejściach i komentarzach to przeczytaj chociaż połowę postu, a dopiero potem skomentuj.