4 stycznia 2020

'Cause you are on my mind

Hej,
Sobota.

W ostatnim czasie te moje soboty wyglądają inaczej niż to było w zwyczaju. Jednak tym razem wzięłam się za posprzątanie w domu, chociaż w sylwestra też to robiłam, ale ostatni raz przed powrotem na studia chcę jednak coś jeszcze zrobić.

Wieczór spędziłam w domu z moją rodziną. Chcę jak najwięcej czasu z nimi spędzić, bo tak naprawdę nie wiem kiedy będę miała okazję tak na dłużej być w domu. Zresztą z tego co patrzyłam to chyba dopiero w lutym będę z powrotem na weekend.

Teraz jeszcze będę miała szansę umyć się i poleżeć trochę w moim łóżku. Bo jednak co nasze to nasze. Chociaż na mój pokój na studiach nie narzekam, ale gdybym miała większe łóżko to bym nie narzekała.
grafika adventure, cityscape, and cold

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Za każdy komentarz szczerze dziękuję, przyjmuję tylko uzasadnioną krytykę. Jednakże każda opinia ma dla mnie znaczenie.
♥♥♥
Jeśli już komentujesz, bo zależy ci tylko na wejściach i komentarzach to przeczytaj chociaż połowę postu, a dopiero potem skomentuj.