9 stycznia 2020

I will step away

Hej,
Czwartek.

Bardzo długi dzień na uczelni, bo zajęcia skończyłam dopiero o siedemnastej. Wróciłam do mieszkania i podgrzałam sobie wczorajszy barszcz. To że zrobiłam go wczoraj więcej było bardzo mądrym posunięciem. Potem trochę odpoczęłam i zrobiłam sobie sypaną zieloną herbatę z pieprzem.

Obecnie ledwo co skończyłam oglądać Titanica na Polsacie (pierwsza część), umyłam się i za jakiś czas pójdę spać. Jutro mam dzień rektorski na studiach, więc dzięki temu będę mogła trochę dłużej zostać w łóżku. Ale i tak mam kilka planów, może nawet uda mi się z rana zrobić maseczkę. Wszystko zależy od tego o której wstanę i czy będzie padał deszcz. Wolałabym, żeby jednak jutro było bardziej stabilnie, wystarczy że dzisiaj szłam w deszczu.
grafika snow, winter, and cold

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Za każdy komentarz szczerze dziękuję, przyjmuję tylko uzasadnioną krytykę. Jednakże każda opinia ma dla mnie znaczenie.
♥♥♥
Jeśli już komentujesz, bo zależy ci tylko na wejściach i komentarzach to przeczytaj chociaż połowę postu, a dopiero potem skomentuj.