30 października 2015

And I'm dangerous

Hej,
Kolejny dzień już minął, piątek.
Ten u mnie był zupełnie inny, zacznijmy od zawodów (trzecie miejsce) kończąc że w domu byłam już po pierwszej, nigdy jeszcze tak szybko nie wróciłam do domu. Nie byłam dzisiaj na ani jednej lekcji i co tu dużo mówić, miałam dużo odpisywania, ale na szczęście to już za mną, kto normalny robi lekcje w piątek wieczorem, no ja, ale za bardzo to nie miałam wyboru i tak musiałabym to nadrobić, a w dodatku mam dosyć dużo zadań, a w niedzielę nie za bardzo będę w stanie. Mam nadzieję, że w poniedziałek nauczyciele będą wyrozumiali, w końcu sami pewnie też będą świecić. Jest prawie że północ z piątku na sobotę, a ja piszę o szkole i w dodatku jestem tutaj. Jutro mam dużo do zrobienia, dlatego też powinnam iść szybciej spać, no oczywiście, że to mi się uda.
Oprócz tego dzisiaj wyszła nowa piosenka Ariany Grande 'Focus' u nas była około godziny piątej rano, ja dopiero ją przesłuchałam po powrocie do domu.
Dzisiaj jeszcze zdążyłam iść doładować ekartę na autobus na listopad i przy okazji do rossmanna, gdzie i tak w najbliższym czasie musiałabym się udać, korektor i żel do twarzy są potrzebne. Dodatkowo zobaczyłam, że jest kolejna wersja jajeczek eos, w sensie produktów podobnych, najpierw biedronka teraz drogerie. Tylko czekam, aż prawdziwe eos'y przybędą do nas.
Nadrobiłam dzisiejszy dzień i przepisałam wszystkie zeszyty, przez co też nie miałam czasu dla książki czy też poszukania odcinków serialów, które muszę nadrobić bądź jakiegoś filmu.
Co z jutrem to się zobaczy, przede wszystkim muszę zrobić rzeczy do szkoły, potem mogę poczytać, pooglądać, chyba że w grę wtoczą się jakieś inne plany.
Chyba nic więcej się nie wydarzyło, mogę iść pomału spać, w końcu mamy weekend, a jutro i tak będę musiała wstać około godziny ósmej.
Już jutro Halloween, szybko minął ten październik.

2 komentarze:

  1. też jutro muszę wcześnie wstać, bo mam zamiar iść rano na rower :)
    i również muszę nadrobić filmy i książki :D
    http://karik-karik.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mi się niestety jednak dzisiaj nie udało niczego nadrobić
      :)

      Usuń

Za każdy komentarz szczerze dziękuję, przyjmuję tylko uzasadnioną krytykę. Jednakże każda opinia ma dla mnie znaczenie.
♥♥♥
Jeśli już komentujesz, bo zależy ci tylko na wejściach i komentarzach to przeczytaj chociaż połowę postu, a dopiero potem skomentuj.