26 października 2015

What's wrong with being confident?

Hej,
Zacznijmy od tego, że to już 900 post na tym blogu!
Poniedziałek, czyli witamy nowy tydzień, a zarazem ostatni października. Przez wczorajszą galę, którą oglądałam dosyć długo, rano nie byłam zbytnio wyspana. Przynajmniej tym razem mieliśmy galę u nas o normalnej godzinie, a nie od trzeciej w nocy. Co do wczorajszego wieczoru nie mam do czego się przyczepić.
A co dzisiaj. Niby mam tylko sześć lekcji, ale i tak są one dosyć męczące, tym bardziej że na dwóch mieliśmy ewaluację, czyli ogólne oględziny szkoły, uczniów i tym podobne, przy tym spośród prawie czterdziestu klas wybrali akurat naszą na reprezentującą. Wszyscy mieli sporo pracy i zamieszania, ale jutro w końcu ostatni dzień.
Dostałam piątkę ze sprawdzianu z zagadnień ekonomiczno-prawnych i na tym kończą się mojej dzisiejsze osiągnięcia.
Nie za fajnie wracać do domu o piątej, no ale cóż chciało się dodatkowego angielskiego to się ma taki początek tygodnia. W sumie dobrze tyle, że wtorek z reguły jest dosyć wolny. A zresztą na niemiecki już umiem, a z polskiego raczej nic być nie powinno. Jedynie mogłabym jeszcze coś dopisać do zadania. Tak czy tak brakuje mi tej jednej godziny dodatkowej w domu.
A poza szkołą co ogólnie robiłam? Czytałam książkę, zapaliłam świeczkę, piłam herbatę, słuchałam muzyki i to chyba wszystko jak na ten emocjonujący dzień. A będąc już przy temacie książek dzisiaj dowiedziałam się się moja nowa dosyć dobra koleżanka lubi czytać, a przy okazji ma za sobą niektóre książki, które ja bardzo polubiłam, w dodatku zna autorów których nikt inny nawet nie kojarzył, przynajmniej wiem z kim mogę rozmawiać na takie tematy. Zresztą to z nią i tak najwięcej rozmawiam, tak czy tak lubię swoją obecną klasę.
Dobra, no to zostało mi na dzisiaj rozłożyć łóżko, przejrzeć tumblra, mogę też dopracować notatkę z polskiego, a po tym wszystkim zostaje mi już tylko błogi sen i moje ukochane łózko, z którym niestety jakieś osiem godzin później i tak będę musiała się rozstać.

foxeia:




 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Za każdy komentarz szczerze dziękuję, przyjmuję tylko uzasadnioną krytykę. Jednakże każda opinia ma dla mnie znaczenie.
♥♥♥
Jeśli już komentujesz, bo zależy ci tylko na wejściach i komentarzach to przeczytaj chociaż połowę postu, a dopiero potem skomentuj.