16 października 2015

Now I'm letting go

Hej,
Nareszcie przyszedł ten wyczekiwany piątek.
Szesnastego października.
Właśnie dzisiaj oficjalnie wyszedł album Demi Lovato Confident, piosenka One direction Perfect (+wywiad i wspomnienie o polskim sklepie i meczu Polski z Irlandią), preorder albumu Justina Biebera. A przy okazji dostałam dzisiaj piątkę z biologii i informatyki. W sumie to kolejny dzień szczęścia, jak na razie jest bardzo dobrze.
Wiecie co o Spotfit'ach słyszałam już dawniej, ale dopiero dzisiaj je zobaczyłam w praktyce i nawet założyłam konto. Obecnie jestem zadowolona, przynajmniej nie muszę szukać jakichś podejrzanych linków, aby posłuchać jakichś najnowszych piosenek. Jakieś dobre dwie godziny zajęło mi zapoznanie się z tą stroną. I aktualnie bardzo ją polecam jeśli ktoś jeszcze nie mieszał się w takie portale(?). Tak właściwie to trafiłam tam przez przypadek. Przynajmniej teraz wiem gdzie szukać nowości.
Jakoś szybko minął ten tydzień, zresztą ostatnio wszystko szybko leci, ani się obejrzymy, będzie Halloween, potem listopad szybko przeleci i już witamy grudzień, mikołajki, przerwa świąteczna i w końcu Święta, Sylwester i Nowy Rok. Podsumowując szybko miną te ostatnie miesiące 2015. A już tu będąc przy tym temacie, jak tam wasze postanowienia, ja moich staram się trzymać, chociaż niektóre takie plany nie są możliwe w spełnieniu, ale to już nie tylko moja wina.
Weekend, weekend a tak na prawdę to tylko piątkowy wieczór, sobota i pół niedzieli, potem znowu trzeba będzie zacząć się uczyć, w ciągu tych dwóch dni muszę zrobić referat na religię czyli masakryczne zmyślanie, co tylko mogę wymyślić i jakoś się rozpisać, nareszcie zrobić paznokcie, bo aktualnie każdy jest inny, a jakiś fajny kolor też by się przydał, posprzątać, poczytać książkę, może kontynuować rysunek, który jak na razie zapowiada się bardzo dobrze, a przy tym wszystkim jeszcze odpocząć. Lekko napięty grafik, ale następny tydzień też minie podobnie, chociaż w porównaniu będzie więcej kartkówek i jedna taka niezapowiedziana.
Co jeszcze? W sumie to nic specjalnego się nie wydarzyło, jest dobrze, a nawet i bardzo dobrze, mam nadzieję, że tak będzie jak najdłużej.
No to zostaje mi rozłożyć łóżko, umyć się, przejrzeć tumblra i może zobaczyć jakąś część filmu Kac Vegas III.
Miłego weekendu!♥
chaexxo:

theglossiernerd:


x


c h a e xx o

1 komentarz:

Za każdy komentarz szczerze dziękuję, przyjmuję tylko uzasadnioną krytykę. Jednakże każda opinia ma dla mnie znaczenie.
♥♥♥
Jeśli już komentujesz, bo zależy ci tylko na wejściach i komentarzach to przeczytaj chociaż połowę postu, a dopiero potem skomentuj.