28 października 2015

Is your tongue tied up?

Hej,
Kolejny dzień jakoś minął, środa.
Co tu dużo mówić nie przepadam za tym dniem, za dużo wszystkiego, ale na szczęście jakoś ten dzień minął.
Zazwyczaj piszę około godziny dwudziestej, dziś mam dwu godzinne opóźnienie, a to głównie przez ekonomikę i zadania. Szkoła tak czy inaczej zabiera mi większość dnia, starczy że od kiedy wstanę do szesnastej jestem w trybie szkolnym, potem po powrocie do domu odpoczywam, a w końcu muszę ruszyć torbę. No i właśnie tak mija mi cały wieczór, później prysznic i znowu wracam do nauki przy serialu.
W zakresie matematyki jest kilka tematów, które dla mnie zawsze będą niezrozumiałe i/lub trudne. Jednymi z takowych jest zamiana jednostek, skala, jednak jak miałam z nich kartkówkę czy sprawdzian to dałam radę wyciągnąć czwórkę, chociaż tak czy tak tego obecnie nie rozumiem. Aktualnie do tych wyżej wymienionych tematów dołączyły wzory skróconego mnożenia i powiem że jak na razie one się tam zaliczają, same wzory umiem, jednak z użyciem ich jest już trochę gorzej. Mam nadzieję, że jakoś uda mi się je przyjąć i coś z nimi zrobić, będę miała na to jeszcze trochę czasu.
Nie mam dzisiaj za bardzo czego pisać, nic takiego w sumie się nie działo, byłam w szkole, byłam w domu, za chwilę pewnie jeszcze przejrzę tumblra i pójdę spać. Bo przecież jutro znowu przyjdzie kolejne siedem godzin w szkole.
No to cześć!

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Za każdy komentarz szczerze dziękuję, przyjmuję tylko uzasadnioną krytykę. Jednakże każda opinia ma dla mnie znaczenie.
♥♥♥
Jeśli już komentujesz, bo zależy ci tylko na wejściach i komentarzach to przeczytaj chociaż połowę postu, a dopiero potem skomentuj.