21 marca 2016

A deeper dive

Hej,
Poniedziałek i pierwszy dzień wiosny. W tym tygodniu z soboty na niedzielę zmieniamy czas, przesuwamy zegar o godzinę do przodu. Smutne, że akurat w dzień wolny będzie mniej czasu. Trzeba będzie iść szybciej spać, co i tak się nie uda, bo jestem przyzwyczajona chodzić spać około północy, szczególnie w weekendy, kiedy to pozwalam sobie posiedzieć dłużej.
A co tu dzisiaj się działo? Byłam w szkole i w sumie to opłacało się, mieliśmy kartkówkę z angielskiego z której dostałam piątkę. A wszystkie osoby, których dzisiaj nie było pójdą we wtorek po świętach na kółko zaczynające się o szesnastej, czyli poczekają jedynie godzinę.☺Oprócz tego nic szczególnego dziś nie robiliśmy. W sumie to najbardziej opierałam się na myśli, że zostały już tylko dwa dni szkoły. W ten czwartek w końcu uda mi się wyspać. Mam zamiar w ten dzień przede wszystkim czytać książkę, oglądać serial i mogłabym umyć moje trampki z wakacji. Może uda mi się doprowadzić je do stanu prawie idealnego. Zobaczy się.
A co jeszcze z dzisiejszym wieczorem? Mogłabym zrobić jakieś zadania. Później spakuję się, zobaczę czy muszę się z czegoś pouczyć, rozłożę łóżko, umyję się, przejrzę kilka stron, pójdę na m jak miłość, trochę posiedzę i będę mogła iść spać.
Zawsze jest podobnie, że w poniedziałki kiedy to kończę najszybciej, zazwyczaj robię najmniej. Nie potrafię wymierzyć czasu na tyle, żeby mieć czas na wszystko w tym łącznie z tym czego nie muszę zrobić, ale bym chciała. Mimo tego, że przeważnie jestem dobrze zorganizowana i o niczym nie zapominam.
No nic, miłego wieczoru i tygodnia!

grafika cat, flowers, and rose

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Za każdy komentarz szczerze dziękuję, przyjmuję tylko uzasadnioną krytykę. Jednakże każda opinia ma dla mnie znaczenie.
♥♥♥
Jeśli już komentujesz, bo zależy ci tylko na wejściach i komentarzach to przeczytaj chociaż połowę postu, a dopiero potem skomentuj.