14 marca 2016

Another dream

Hej,
Poniedziałek. Nowy tydzień.
Dzisiejszy dzień wyglądał niczym taka zapowiedź wiosny, zwłaszcza w południe i po południu, gdy było znacznie cieplej niż ostatnio. Tym bardziej, że zeszłe tygodnie w większości były deszczowe.
A jak tam minął mój dzień? W sumie to bardzo dobrze, chociaż ciągle byłam śpiąca, bo w nocy znowu nie umiałam zasnąć i spałam coś około pięciu do sześciu godzin maksymalnie. Ogólnie nic ważnego się dziś nie działo, na większości lekcji i tak po prostu siedziałam. Pani z matematyki nie było, czyli sprawdzianu też nie było. Oczywiście w najbliższym tygodniu mam z jakieś siedem rzeczy do zrobienia. Nauczyciele nie zapominają jedynie przesuwają w czasie. Tyle dobrze, że jeszcze tylko siedem dni i mamy przerwę świąteczną. Może w końcu spadnie śnieg, w końcu jakieś święta, co z tego że wielkanocne.
Oprócz tego oglądałam serial, odpoczywałam, zrobiłam zadania, umyłam się i jestem tutaj. Za chwilę rozłożę łóżko i pójdę na dół na m jak miłość. Idealny plan na wieczór. Potem przejrzę tumblra, może przeczytam jeden  rozdział i praktycznie mogłabym iść spać. Chyba nic więcej nie muszę dzisiaj robić. Niby w poniedziałki po szkole mam najwięcej czasu, a zazwyczaj robię w nie najmniej i przeważnie brakuje mi czasu, ale to to akurat zdarza mi się codziennie. No nic, będę się zbierać.

grafika quote, want, and life

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Za każdy komentarz szczerze dziękuję, przyjmuję tylko uzasadnioną krytykę. Jednakże każda opinia ma dla mnie znaczenie.
♥♥♥
Jeśli już komentujesz, bo zależy ci tylko na wejściach i komentarzach to przeczytaj chociaż połowę postu, a dopiero potem skomentuj.