17 marca 2016

So lost, I'm faded

Hej,
Czwartek.
Dzisiejszy dzień w sumie podobał mi się. Zaczynając od tego, że normalnie w czwartki kończę o szesnastej czterdzieści, dziś o szesnastej byłam już w domu. Akurat z powodu klasowego wyjścia do restauracji z okazji dnia kobiet. Przy okazji nie miałam trzech ostatnich lekcji. Takie zakończenia dnia jak najbardziej mi się podobają.
Co oprócz tego, dostałam piątkę z odpowiedzi z ekonomii, gdzie zostałam wybrana, sama bym się dziś nie zgłosiła, myślałam że będzie gorzej. Do tego szóstkę albo piątkę (sama nie wiem) z w-f'u z próby harwardzkiej. Dla wytłumaczenia: to wchodzenie i schodzenie z pewnej wysokości w określonym czasie, my mieliśmy dwie minuty. Podobne ćwiczenia są stosowane przy kwalifikowaniu na policjanta. Raczej bym zaliczyła.
Skończyłam czytać J.Lynn - Zapomnij ze mną (TOM 2). Muszę przyznać kolejna książka, która mi się spodobała. W tym szczególnie wątek kryminalny, mógłby być trochę bardziej rozbudowany, ale i tak mi się bardzo spodobał. Ogólna historia też miła. Trudna przeszłość Roxy i Recca. Lektura daje trochę do myślenia, ma w sobie pełne przesłania. To kolejne części serii, w której akurat bardziej przypadł mi drugi tom, on wszystko wyjaśniał i pokazywał głębsze doświadczenia i myśli postaci. Oczywiście jest też kolejna książka z serii Pozwól mi pragnąć, którą w najbliższym czasie zacznę czytać.
Pięknie dziś wygląda księżyc, jeśli ktoś ma możliwość przejścia się na spacer jak najbardziej zachęcam. Mimo tego, że to nie jest pełnia praktycznie wszystko widać, jest dosyć jasno jak na noc.
Dopiero co wróciłam z dworu, rozłożyłam już łóżko, zadań na jutro akurat nie mam, już się spakowałam. Za chwilę się umyję, a potem zacznę się uczyć, w końcu jutro sprawdzian i kolejna kartkówka. Później zacznę czytać książkę albo kontynuuję odcinek serialu.

grafika fashion, goals, and tumblr

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Za każdy komentarz szczerze dziękuję, przyjmuję tylko uzasadnioną krytykę. Jednakże każda opinia ma dla mnie znaczenie.
♥♥♥
Jeśli już komentujesz, bo zależy ci tylko na wejściach i komentarzach to przeczytaj chociaż połowę postu, a dopiero potem skomentuj.