28 marca 2016

Nobody sees - Nobody knows

Hej,
Poniedziałek.
Jednak znaczniej różniący się od tych zwykłych...bo to lany poniedziałek. Dziś nie trzeba oszczędzać na wodzie. Trochę mokro było, ale przynajmniej pogoda w tym roku jest ładna. Choć i tak o wiele lepiej by było gdyby to lanie się wodą miało miejsce w czasie lata. Przynajmniej tym razem nie rzucamy się śnieżkami.
Dopiero dzisiaj zdałam sobie sprawę, że dziesiątego marca minął trzeci rok bloga. Szybko ten czas płynie. Dopiero co miałam trzynaście lat i chciałam spróbować coś stworzyć, a obecnie jestem już w technikum, za rok będę pełnoletnia i będę starała się o prawo jazdy. Dużo się w ciągu ostatnich lat zmieniło. W sumie to dobrze, bez zmienna stałość nie jest za dobra.

A co tam dzisiejszego dnia się działo oprócz wszechobecnej wody? W sumie to nic szczególnego, czytałam książkę, trzecią część Pułapki uczuć, wyszłam się przejść, leżałam, myślałam i to chyba tyle na ten dzień. No i jeszcze zmieniłam trochę wygląd bloga, nowy nagłówek i favikona, niby tak mało, a od razu odmieniły cały design. W sumie to rzadko zmieniam coś na blogu, a codziennie tutaj wchodzę, chyba po pewnym czasie się przyzwyczajam i cały wygląd jest dla mnie przyjemny. Od czasu do czasu jednak trzeba go zmienić.
Na dziś pozostaje mi już tylko prysznic, rozłożenie łóżka, pewnie później będę kontynuowała ksiażkę i może zobaczę odcinek Jane the Virgin, ale najpierw przejrzę tumblra. Jak dobrze, że jutrzejszy dzień również jest wolny, no przynajmniej ja mam wolne, co do innych osób to już zależy.
grafika hero, grunge, and quote

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Za każdy komentarz szczerze dziękuję, przyjmuję tylko uzasadnioną krytykę. Jednakże każda opinia ma dla mnie znaczenie.
♥♥♥
Jeśli już komentujesz, bo zależy ci tylko na wejściach i komentarzach to przeczytaj chociaż połowę postu, a dopiero potem skomentuj.