19 marca 2016

What i needed

Hej,
Sobota.
Dzisiejszy dzień przede wszystkim opierał się na tworzeniu i ciągłym robieniu czegoś.
Zacznijmy od tego, że obudziłam się trzydzieści minut po szóstej i chciałam sprawdzić czy mam budzik. Na szczęście po upływie chwili zrozumiałam, że dziś nie idę do szkoły. Więc położyłam się ponownie.
Ostatecznie wstałam o dziewiątej. Jakąś godzinę później już zaczynałam sprzątać. Odkurzyłam cały dom, ogólnie posprzątałam, zrobiłam dwa jajka z życzeniami i w końcu miałam chwilę czasu wolnego dla siebie, udało mi się przeczytać dwa rozdziały książki i kontynuować odcinek Jane the Virgin, tak że obecnie zostało mi jakieś osiem minut. Około czternastej chwyciłam się wykonania czegoś na konkurs ozdoby wielkanocnej. Cały czas myślałam o zajączku z pomponów. Jednak wyszedł słodki kurczaczek. Obecnie ma on szalik, dzióbek i ruszające się oczka. Jest rozkoszny. A dopiero co skończyłam robić koszyczek z papieru, w którym właśnie to moje puchate stworzonko będzie siedziało z jajkami (wydmuszkami). Czuję się spełniona, a jeszcze jutro będę musiała pomalować to gniazdko. Może jutro dodam zdjęcie całości.
Co tu więcej? No chyba nic, nie odpoczęłam za bardzo, ale przynajmniej się uspokoiłam przy tej pracy. Mam nadzieję, że od przyszłego czwartku będę miała duuuużo czasu dla relaksu. Będę czytała, oglądała, możliwe że do tego dołączą wyjścia na dwór.
Jeszcze wczoraj oglądałam różne zwiastuny Szybkich i wściekłych 8, z tego tylko jeden jest tym prawdziwym. I muszę przyznać, jestem ciekawa co się będzie w tej części działo. W końcu siódemka już pobijała wszystko. Do tego wszystkiego komputerowe odtworzenie twarzy Paula Walkera, to nie wyobrażalne, że już go nie ma. Został rok do premiery ósmej części. Mam nadzieję, że będzie trzymała poziom.
Dziś już tylko rozłożę łóżko, umyję się, dokończę odcinek serialu, przejrzę tumblra i będę mogła iść spać, pewnie i tak godzina będzie bliska północy.

grafika water, sea, and ocean

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Za każdy komentarz szczerze dziękuję, przyjmuję tylko uzasadnioną krytykę. Jednakże każda opinia ma dla mnie znaczenie.
♥♥♥
Jeśli już komentujesz, bo zależy ci tylko na wejściach i komentarzach to przeczytaj chociaż połowę postu, a dopiero potem skomentuj.