14 października 2016

Dead shot, head shot, oh my god, am I crazy?

Hej,
Piątek.

Troszkę dziwny był ten dzień, spałam do dziewiątej, nie robiłam nic związanego ze szkołą, czytałam książkę, oglądałam serial, szukałam przepisów na dynię, byłam na dworze. Czuję się nienormalnie, ale jest fajnie.

Skończyłam pierwszy sezon Dextera

"Dexter prowadzi podwójne życie. Za dnia jest cenionym specjalistą ds. krwi w departamencie policji, a nocą zabija złoczyńców, którzy wymykają się organom sprawiedliwości."

Myślę, że każdy sezon będzie odnosił się do innego mordercy, jak na razie jeszcze nie jestem tego na sto procent pewna, ale za jakiś czas myślę, że potwierdzę moje przypuszczenia.
W pierwszy sezonie głównym motywem był Chłodziarz. Serial jest po prostu świetny, dopracowany, długo sama nie wiedziałam kto zabija. Ale mimo wszystko byłam szybsza niż policja, a nawet sam Dexter. Historia samego Dextera jest również ciekawa. Większość osób polubiłam, jedynie co do Rity nie jestem pewna, ale Masuka i Angel Bitista to jedni z moich ulubionych.

Aż się dziwię, że tak długo zwlekałam z tym serialem, a on jest idealny, jego humor, ciągła zagadka i nowe podejrzenia. Po prostu to jest to. Przez najbliższy miesiąc (przynajmniej) będę miała co oglądać.

Obecnie pozostało mi już tylko rozłożyć łóżko, umyć się, może zobaczę jeszcze jeden odcinek i przeczytam chociaż jeden rozdział książki "Bez winy". Potem będę mogła spać i mieć drugą sobotę. Jutro jak zawsze będę sprzątać i prawdopodobnie zrobię ciasto z dyni, a później lampion.
Znalezione obrazy dla zapytania dexter pierwszy sezon

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Za każdy komentarz szczerze dziękuję, przyjmuję tylko uzasadnioną krytykę. Jednakże każda opinia ma dla mnie znaczenie.
♥♥♥
Jeśli już komentujesz, bo zależy ci tylko na wejściach i komentarzach to przeczytaj chociaż połowę postu, a dopiero potem skomentuj.