18 października 2016

Rozay, don't you know that pussy worth it

Hej,
Wtorek.

Zobaczyłam wczoraj Nerve
Film ten opowiada o uczennicy ostatniej klasy liceum, która dołącza do internetowej gry w prawdę i wyzwanie. Wkrótce odkrywa, że każdy jej ruch jest manipulowany przez anonimowych "obserwatorów".
Sam film dosyć sporo różni się od książki, jednakże jest tak samo dobry. Największym plusem dla ekranizacji jest chyba Emma Roberts, którą szczerze mówiąc bardzo lubię ze Scream Queens. Poza tym jest to prosta historia, większe emocje przeżywałam czytając książkę, ale film jest równie ciekawy. Czekałam na jego pojawienie się w internecie, wczoraj jak go przypadkiem znalazłam, powiedziałam sobie, że wkrótce go zobaczę, ta dwie godziny później.
No nic, jeśli ktoś chce poznać i film i książkę, polecam najpierw przeczytać, a dopiero potem oglądać. W ten sposób sami wykreujemy postacie i akcja będzie wyglądała ciekawie.

A co tam dzisiaj? W sumie nie za dużo, lekko się irytowałam, zwłaszcza matematyką i bezsensownością niektórych zadań oraz ćwiczeniami eko. gdzie mieliśmy sprawdzian i przez jakieś dziesięć minut jako nie jedyna musiałam poprawić wszystkie dokumenty, bo narzut jednak wynosił 25%, szkoda, że nie było tego na kartce. Mimo wszystko patrząc na rozdane jedynki, moja czwórka to cud.
Jutro mam cztery zastępstwa. A w szkole niby muszę być, więc prawdopodobnie pójdę na pierwszą lekcje, na drugiej - pierwszym zastępstwu podpiszę obecność i zgubię się na dwie godziny, mam nadzieję, że będę miała z kim iść, później może wrócę na dwie lekcje zagadnień i na dwóch kolejnych zastępstwach albo w ogóle się nie pojawię albo przyjdę tylko podpiszę obecność i zniknę, a na ostatnią religię (do 15:50) na pewno nie pójdę. Czyli tak wygląda mój dzień. Mam nadzieję, że mój plan pyknie i wszystko będzie fajnie. A jeśli tak łatwo się nie wymigam od zastępstw, to coś się wymyśli, ale mam nadzieję, że będę miała z kim realizować ten plan.

Obecnie pozostało mi spakować się, zebrać, może zobaczyć odcinek Dextera, umyć się i przed pójściem spać przeczytam kilka rozdziałów.
grafika bedroom, home, and bed

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Za każdy komentarz szczerze dziękuję, przyjmuję tylko uzasadnioną krytykę. Jednakże każda opinia ma dla mnie znaczenie.
♥♥♥
Jeśli już komentujesz, bo zależy ci tylko na wejściach i komentarzach to przeczytaj chociaż połowę postu, a dopiero potem skomentuj.