8 października 2016

I'm a bigger problem when I click with Skrillex

Hej,
Sobota.
Kolejny ciemny, deszczowy dzień. W sumie nawet mi się to podobało, ale z drugiej strony przykre jest to, że nie da się na przykład normalnie wyjść na dwór z kimś. No cóż, w końcu już piździernik.

Sobota - czyli przynajmniej jeden dzień, kiedy to mogę spać przynajmniej do ósmej, dziewiątej bez wyrzutów sumienia, spóźnienia, budzika czy czegokolwiek.

Zobaczyłam film "Planeta Singli"

"Ania jest uroczą, romantyczną, ale niezbyt pewną siebie nauczycielką, poszukującą idealnego mężczyzny na internetowych portalach randkowych. Przypadkiem, w walentynkowy wieczór, spotyka showmana Tomka, który prowadzi najpopularniejszy i najbardziej kontrowersyjny program telewizyjny w kraju. Zachwycony niepoprawnym romantyzmem Ani, proponuje jej, żeby została bohaterką jego show – ona będzie umawiać się na randki przez internet, a on w swoim programie pokaże prawdziwą twarz facetów flirtujących w sieci i wyśmieje naiwność kobiet szukających tam ideału. Szalone randkowe przygody Ani szybko stają się wielkim przebojem. Jednak pewnego dnia Ania nieoczekiwanie spotyka… idealnego faceta – Antoniego. Naciskany przez bezwzględną szefową stacji, Tomek musi ratować oglądalność programu. A może i własne uczucie do Ani?"

Kolejna polska komedia, mimo wszystko nie jest aż taka zła, ale jakoś specjalnie też mnie nie zachwyciła. Po prostu fajny film na jeden wieczór. Główny wątek jak dla mnie był trochę słaby, za to podobało mi się wprowadzone zamieszanie pomiędzy 'Flirciarą' a 'Dyrektorem', które stworzyła jego córka. Poza tym koniec był idealny, zwłaszcza ta komiczna część, romantyczna też mi się podobała. Nie jest to film wysokich lotów, ale tak czy inaczej fajnie go się ogląda. Zwłaszcza w przyśpieszeniu. Można dwugodzinny film zobaczyć w półtora godziny. Podobnie z serialami. Jest to rewelacyjne rozwiązanie, jeśli nie ma się za dużo czasu.

Obecnie pozostało mi już tylko rozłożyć łóżko, umyć się, zobaczyć mam talent ze względu, że będzie w nim występował mój kolega z zespołem. Później albo zrobię coś do szkoły albo po prostu będę kontynuowała książkę. A jak będzie już wystarczająco późno, to pójdę spać.
grafika coffee

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Za każdy komentarz szczerze dziękuję, przyjmuję tylko uzasadnioną krytykę. Jednakże każda opinia ma dla mnie znaczenie.
♥♥♥
Jeśli już komentujesz, bo zależy ci tylko na wejściach i komentarzach to przeczytaj chociaż połowę postu, a dopiero potem skomentuj.